نانو ریمووال چیست

نانو ریمووال جدیدترین تکنیک پاک کردن تتو در کمپانی فی است. تکنیک نانوریمووال توسط یک مستر ایتالیایی به نام جوردی جوزف ناپونیلو  NanoRemoval_JordyNaponiello به دنیا معرفی شد.
تور آموزشی تکنیک نانو ریمووال توسط مستر جوردی در سراسر دنیا و در تمامی کشورها در حال برگزاری است. اولین تکنسین تکنیک نانو ریمووال نورا یکی از مسترهای فیبروز کمپانی فی است.

تفاوت نانو ریمووال با فی ریمووال

مواد مصرفی در تکنیک نانو ریمووال مشابه مواد مصرفی در تکنیک فی ریمووال است. وجه تمایز این دو تکنیک روش انجام آن‌هاست. تکنیک نانو ریمووال تکنیکی پیشرفته‌تر از  فی ریمووال و بدون خونریزی و زخم است. شاید این بدون درد بودن، بدون زخم بودن آرزوی هر پیگمنتری بود که حتی برای یکبار هم که شده برای پاک کردن دست به قلم شده است.

میزان آسیب به پوست در تکنیک نانو ریمووال

در تکنیک نانو ریمووال ما کمترین میزان آسیب به پوست را داریم و نتیجه سریع‌تری می‌گیریم. . در سایر تکنیک های پاک کردن تتو از مواد اسیدی استفاده می‌شود که اگرچه این اسیدها ضعیف شده‌اند اما باز هم آسیب زیادی به پوست وارد می‌کند. احتمال اسکار و برجای ماندن اثر زخم در سایر روشهای پاک کردن تتو بسیار زیاد است. اما در تکنیک نانو ریمووال این احتمال تقریبا صفر است و به پوست آسیبی نمی‌رسد.

نحوه مراقبت از پوست پس از تکنیک نانو ریمووال

تمامی تکنیک های پاک کردن تتو با زخم همراه است و مدت زمان مراقبت از زخم بسیار طولانی و حساس است اما نانوریمووال بدون زخم و مدت مراقبت از آن بسیار کوتاه است. بنابراین شما در هر شرایطی که باشید می‌توانید بدون هیچ نوع نگرانی بابت عوارض پاک کردن از تکنیک نانو ریمووال برای پاک کردن تتوهای خود استفاده کنید. ممنوعیتهای تکنیک نانو ریمووال به شرح زیر است:
افراد باردار
– افراد مبتلا به دیابت
– افرادی که بدن آن‌ها کلویید ساز است
– روی کلویید

کاربردهای تکنیک نانو ریمووال

از تکنیک نانو ریمووال هم برای تتو صورت و هم برای تتو بدن می‌توان استفاده کرد.
تکنیک نانو ریمووال برای تمامی طیف‌های رنگی قابل استفاده است. یعنی این تکنیک برای رنگ بژ و رنگ قرمز هم کاربرد دارد. کاری که تمامی دستگاه‌های لیزر در انجام آن ناتوان هستند.
مژده به علاقمندانی که به دنبال پاک کردن تتوهای خود هستند تکنیک نانوریمووال حالت تهاجمی ندارد و با کمترین آسیب و به راحتی رنگ تتوی شما را از زیر پوست بیرون می‌کشد.
درباره ورکشاپ‌های نانو ریمووال در مقاله ای دیگر بطور کامل توضیح خواهم داد. لطفا با اسرا حسینی همراه باشید.

رزرو وقت جهت پاک کردن تتو

اگر به دنبال بهترین و ایمن‌ترین روش برای پاک کردن تتوی خود هستید، من شما را به آرزوی خود می‌رسانم و چهره شما را زیباتر و طبیعی می‌کنم. زیرا من نیز زیر نظر کمپانی فی در کلاس‌های فوق‌العاده عالی مستر جوردی جوزف ناپنیلو شرکت کرده‌ام و بعنوان یک تکنسین می‌توانم به بهترین شکل ممکن با روش نانو ریمووال تتوهای قدیمی، خراب و زشت را پاک کنم. من برای یادگیری این تکنیک از تجربیات بزرگترین مسترهای جهان بهره‌مند شده‌ام.

همین حالا با شماره 09122475401 تماس حاصل فرمایید یا عکس خود را به واتساپ همین شماره ارسال نمایید.

جهت دریافت خدمات و ثبت نام در دوره های آموزشی تخصصی و تضمینی ما با اسرا حسینی در ارتباط باشید

من اسرا حسینی تلاش می‌کنم همواره بیاموزم و به بهترین شکل ممکن به دیگران آموزش دهم .

در مورد من : مدرس رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور مستر رسمی آکادمی MPT اتریش نویسنده کابردی ترین کتاب علمی و عملی میکروپیگمنتیشن ، میکروبلیدینگ و شیدینگ ابرو به نام «خانم ها دیگه خرابکاری بسه!»  آرتیست رسمی آکادمی بین المللی فی اروپا ( فیبروز ) تکنسین رسمی نانو ریمووال با مواد فی ریمووال موسس سایت اسرا حسینی مدرس تمام تکنیک های روز دنیا بیش از 20 عنوان آموزشی آرایش دائم صورت دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی ایران برای توضیحات بیشتر روی اسرا حسینی کلیک کنید

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست